♥♥ #Gafimmers ♥♥

Ahad, 1 Mac 2015

LIKE !

Dear Blog,

Sudah lama x mengupdate blog ...
Tentang diri sendiri ...
Maklumlah tak ada benda yang ingin dikongsikan buat masa sekarang ...
Sorry kepada kawan - kawan
yang tertunggu - tunggu artikel blog saya setiap hari ...
(Untuk yang membaca my blog)

Ingin membaca kisah saya yang selama ini anda baca di ruangan ini ...
Bukan saya tak nak update ...
Tapi x tahu lah nak update pasal apa hehehe ...
Daripada tak tahu nak update pasal apa ...
Lebih baik saya tak update kan ...

So, itu yang saya buat sampai sekarang ...
Disebabkan itu lah blog saya dah lama tak ada cerita tentang diri ini ...

Balik kepada cerita yang ingin saya sampaikan ...
Sekarang ni mesti korang (yang membaca blog ini) tengok
Drama Rindu Awak 200% di Slot Akasia TV3 Malaysia kan ...

Tipu lah kalau korang cakap korang tak tengok ...
Sebab apa yang saya tengok boleh dikatakan
Setiap hari tayangan drama tu trending di #Twitter
Tak tajuk drama, nama Hero dalam drama itu pun sentiasa trending .
Heroinnya trending bila episod akhir sahaja ...

Berbalik kepada cerita yang ingin saya sampaikan ...
Korang yang tengok mesti tahu kan ...
Hero Drama Rindu Awak 200% adalah seorang Pilot (dalam Drama)
Sama seperti Drama AdamDanHawa & Kisah Yang Terindah .

Apa yang saya ingin cerita atau kongsikan adalah ...
Saya sebenarnya suka tengok orang yang memakai baju pilot
Lagi - lagi orang itu Lelaki ...
Tahu kenapa ..

Ada beberapa sebab kenapa saya suka tengok orang lelaki memakai baju tersebut

1) Suka tengok pakaian mereka yang kemas
2) Nampak smart
3) Bajunya cantik

Boleh dikatakan kan lelaki yang memakai baju itu 
Nampak perfect walaupun realitinya tidak (Sorry kepada yang terasa tidak ditujukan kepada sesiapa)
Lagi - lagi artis yang memakai baju itu ... (kalau orang biasa pun ada beberapa orang yang saya kenal yang memakai baju iu... Tapi tidak rapat . Just kenal sesama manusia atau islam ... 
Ada beberapa artis yang memakai baju tersebut .... 

Antaranya ......

  1. Nazim Othman
  2. Aaron Aziz
  3. Norman Hakim
  4. Fahrin Ahmad
  5. Keith Foo 

Dan sekarang ....

  1. Zul Ariffin  
  2. Afzan 
Ini gambarnya :)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...